Hooandja

Hooandja on Eesti ühisrahastusplatvorm, mis aitab loomeinimestel oma projektide jaoks raha koguda.

Projekti raames valmis Hooandja veebilehe uus disain.

UI disain

Veebidisain

Illustratsioon

Figma

Briif

Kaasajastada hooandja.ee veebilehe visuaalset kujundust ja parandada projektilooja kasutakogemust.
Esitleda lahendust klikitava prototüübina nii veebi- kui mobiilivaates.

Kontekst

Ajaraam

Tiim

Kasutajaliidese disaini kursus

7 nädalat

Individuaalne töö

Analüüs

Esmalt analüüsisin praegust Hooandja veebilehte, et tuvastada, mis sisu on vaja kuvada, mis on üleliigne või arusaamatu ning mille võiks alles jätta.

Kasutaja- teekond

Pärast praeguse Hooandja veebilehe ja kasutajateekonna analüüsi kaardistasin uue To-Be kasutajateekonna. Eemaldatud on topeltkinnitamise sammud ning kasutaja saab ise oma projektilehe luua ilma Hooandjapoolse koordinaatoriga edasi-tagasi suhtluseta.

To-Be kasutajateekond

Stiilitahvel

Uue visuaali loomisel inspireerusin lihtsatest vormidest, kuid ekstentrilistest värvidest. Püüdsin kasutada ka võimalikult palju toone, mida Hooandja varasemalt oma visuaalse identiteedina kasutanud on – sinine ja roheline on Hooandja logodest, lilla ja oranž samuti, kuid modifitseeritud oma heletumeduselt ning roosa on ainsana uue toonina lisatud.

 

Fondikasutuse eesmärk oli olla võimalikult lihtsasti mõistetav ja anda oma robustsusega edasi tabavaid ja tähtsaid mõtteid.

 

Visuaali loomisel olid fookuses kogukond, hoog ja mõtete paljusus.

Illustratsioonide ja värvide stiilitahvel

Wireframe

Wireframe’ide loomine aitas saada paremat selgust, kuidas kasutajat päriselt võimalikult kiiresti, lihtsalt ja loogiliselt projektitaotlemise protsessist läbi juhtida.

Väljavõte wireframidest

Lahendus

Lõpptulemuse puhul on kaks tähtsat märksõna – mängulisus ja selgus. Uue disaini tulemusel on oluline info paremini hoomatav, eemaldatud on ebaolulised sammud kasutajateekonnast ning veebilehekülje visuaalne identiteet peegeldab kogukonnatunnet, hoo andmist ja mõtete põrgatamist.